Sprawdź produkty z oferty wyprzedażowej i ciesz się zakupami z rabatem nawet do 70%.
Oferta obowiązuje do wyczerpania zapasów. Promocje nie łączą się.
Kup teraz
Uwolnij swoje supermoce i rozświetl swój look z rabatem -70% na produkty z kolekcji Atomówki
Promocja ważna do 31.01.2021
Promocje nie łączą się
Kup teraz
Dokonując zakupu o minimalnej wartości 119 zł otrzymasz od nas DARMOWĄ WYSYŁKĘ. Połącz swoje zamówienie z mamą, partnerem lub przyjaciółką. Wspólnie z łatwością osiągnięcie minimalną wartość koszyka, która pozwoli na mądre i przemyślane zakupy. Pamiętaj! Aby skorzystać z DARMOWEJ WYSYŁKI zamówienie musisz opłacić z góry. Wybierając opcję „za pobraniem” dopłata będzie wynosić 3,90 zł.
W zestawie zawsze korzystnie! Oszczędź 62 zł kupując dwa kremy w dowolnym zestawieniu. W zestawie otrzymasz złotą kosmetyczkę oraz Płyn micelarny (25ml) w PREZENCIE. Już nie musisz tracić czasu na poszukiwania idealnego prezentu – my skomponujemy go dla Ciebie.
ZESTAW KREMÓW EVERMATTE & ULTIMATE
ZESTAW KREMÓW ULTIMATE DAY
ZESTAW KREMÓW EVERMATTE DAY
ZESTAW KREMÓW INTENSE NIGHT RECOVERY
Wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookies) w celu realizacji procesu sprzedaży (składania zamówień) oraz świadczenia usług i gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z naszego sklepu internetowego. Dalsze korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. O polityce prywatności i plikach cookies możecie przeczytać więcej tutaj |
1. Regulamin określa:
a) usługodawcę usług świadczonych drogą elektroniczną,
b) usługobiorcę usług świadczonych drogą elektroniczną, rodzaj i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną,
c) sklep internetowy INGLOT - sklep internetowy prowadzony przez INGLOT Sp. z o.o. z siedzibą w Przemyślu,
d) warunki świadczenia usług drogą elektroniczną, w tym wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się usługodawca oraz zakaz dostarczania przez usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym,
e) warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną,
f) tryb postępowania reklamacyjnego,
g) ochronę danych osobowych,
g) warunki zmiany regulaminu
2. Usługodawcą usług świadczonych drogą elektroniczną jest INGLOT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą ul. Lwowska 154, 37-700 Przemyśl, zwany dalej INGLOT.
3. Usługobiorcą usług świadczonych drogą elektroniczną jest Klient sklepu internetowego prowadzonego przez INGLOT Sp. z o.o. z siedzibą w Przemyślu lub każda osoba korzystająca z usługi live chat, zwany dalej Klient.
4. Rodzaj usług świadczonych przez INGLOT drogą elektroniczną:
a) założenie i korzystanie przez Klienta z Konta Klienta na stronie internetowej Sklepu internetowego pod adresem www.inglot.pl
b) usługa newsletter – polegająca na nieodpłatnym przesyłaniu przez Usługodawcę za uprzednią zgodą wyrażoną przez Klienta na wskazany adres e-mail informacji o promocjach, nowościach i aktualnych cenach produktów sprzedawanych przez INGLOT.*
c) usługa live chat – usługa live chat udostępniana przez INGLOT, polegająca na udzielaniu informacji Klientowi przy wykorzystaniu komunikatora dostępnego na stronie internetowej www.inglot.pl. Usługa live chat jest udostępniania Klientowi w celu Konsultacji prowadzonych przez Wizażystę INGLOT za pomocą technologii audio-video. Usługa ta prowadzona jest przez w dwóch zakresach tematycznych: Wizażysta INGLOT i Obsługa Klienta i jest realizowana poprzez następujące funkcjonalności:
- Chat tekstowy.
- Rozmowa audio, dodatkową funkcjonalnością chatu tekstowego jest funkcja rozmów głosowych.
Rozmowę audio może wywołać INGLOT, jak i Klient poprzez przycisk rozpoczęcia rozmowy audio.
Rozmówcy w danej konwersacji mogą w dowolnym momencie wyłączyć rozmowę audio lub wyciszyć swój mikrofon, dotyczy to INGLOT, jak i Klienta.
- Rozmowa audio-wideo, dodatkową funkcjonalnością chatu tekstowego jest funkcja wideo live chatu (dźwięk i obraz) Rozmowę audio-wideo może wywołać obsługa jak i Klient poprzez przycisk rozpoczęcia rozmowy wideo. Rozmówcy w danej konwersacji mogą w dowolnym momencie wyłączyć rozmowę audio-wideo, wyciszyć swój mikrofon jak i wyłączyć dostęp do kamery, dotyczy to INGLOT, jak i Klienta.
- Wspólne przeglądanie, funkcję wspólnego przeglądania może uruchomić INGLOT na polecenie Klienta. Funkcja ta działa wyłącznie na stronie internetowej INGLOT. Funkcja ta pozwala na wspólne przeglądanie całej witryny. INGLOT, jak i Klient mogą używać w tej funkcji znacznika, który przez około 5 sekund wyświetla się na stronie (służy ono wskazaniu klientowi lub INGLOT danego fragmentu strony, np. danego koloru produktu). Ta funkcjonalność dostępna jest po zaakceptowaniu przez Klienta otrzymanej od INGLOT prośby w poniższej formie:
C1) Usługa live chat jest dostępna w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 –21:00 oraz w soboty w godz. 10.00-20.00. Klient może wysłać wiadomość poza godzinami pracy określonymi w zdaniu poprzednim pozostawiając swoje imię oraz adres email.
C2) INGLOT może poprosić Klienta o dane niezbędne w celu obsługi. Będą to:
- Imię oraz adres email.
C3) Klient może wykorzystywać usługi live chat jedynie do celów określonych w § 4 ust. c Regulaminu, w szczególności zabronione jest nagrywanie i/lub rozpowszechnianie w jakikolwiek sposób treści i materiałów związanych z korzystaniem przez Klienta z tej usługi.
C4) Używanie usługi Live chat wiąże się z akceptacją świadczenia usług świadczonych drogą elektroniczną przez INGLOT.
5. Usługi określone w pkt 4 świadczone są nieodpłatnie i przez czas nieoznaczony.
6. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się INGLOT:
1) komputer lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do sieci Internet;
2) przeglądarka internetowa (Internet Explorer 8.0 lub nowszy, Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome, Apple Safari itp. z włączoną obsługą ActiveX, JavaScript i Cookies,
3) aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail);
W razie korzystania przez Usługobiorcę ze sprzętu lub oprogramowania, które nie spełnia opisanych powyżej wymogów technicznych, Usługodawca zastrzega, że może to mieć negatywny wpływ na jakość świadczonych usług.
Przy świadczeniu usług drogą elektroniczną mogą być wykorzystywane następujące technologie: Adobe , XML, cookies. INGLOT przy wykonywaniu usług świadczonych drogą elektroniczną podejmuje wszechstronne działania, które obejmują ochronę systemów transakcyjnych i transmisji danych przez Internet.
7. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym, w tym korzystanie przez Klienta ze Sklepu internetowego w sposób naruszający przepisy prawa lub postanowienia niniejszego Regulaminu, jak również Regulaminu sklepu internetowego INGLOT, jak również w sposób naruszający prawa osób trzecich lub dobre obyczaje,
8. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną – założenie i korzystanie przez Klienta z Konta Klienta - na stronie internetowej Sklepu internetowego pod adresem www.inglot.pl zostaje zawarta w momencie otrzymania przez Klienta na wskazany podczas rejestracji adres email wiadomości elektronicznej potwierdzającej zarejestrowanie Konta Klienta. Usługa Konta Klienta świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Rejestracja jest dobrowolna i nieodpłatna. Rejestracja Konta Klienta w Sklepie internetowym następuje przez naciśnięcie na stronie głównej Sklepu internetowego pod adresem www.inglot.pl zakładki „załóż konto” albo „stwórz konto” - w zależności od używanej formatki - oraz wypełnienie formularza rejestracji. Podczas rejestracji Klient potwierdza zapoznanie się z treścią Regulaminu wraz z prawem odstąpienia od umowy a także wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych. Bez podania tych danych, oznaczonych jako obligatoryjne, nie jest możliwe założenie Konta Klienta oraz realizacja usług świadczonych drogą elektroniczną. Kolejnym etapem rejestracji jest naciśniecie „Zarejestruj się”, po czym na podany adres email, zostanie przez INGLOT wysłana wiadomość potwierdzająca zarejestrowanie Konta Klienta.
Zalogowanie do Sklepu internetowego INGLOT jest możliwe po zarejestrowaniu Konta Klienta i wymaga każdorazowo naciśnięcia zakładki „zapisz się”, albo „zaloguj się” - w zależności od używanej formatki - podania wskazanego podczas rejestracji adres poczty elektronicznej - adres e-mail - oraz hasła.
9. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną – usługa newsletter – zostaje zawarta poprzez wyrażenie zgody przez Klienta na otrzymywanie na podany adres email informacji o promocjach, nowościach i aktualnych cenach produktów sprzedawanych przez INGLOT. Do korzystania z usługi newsletter konieczne jest założenie Konta Klienta.*
9a. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną – usługa live chat – zostaje zawarta i zakończona w sposób określony w pkt 4c. Po dokonaniu przez Klienta wyboru tematyki, tj. Dział Obsługi Klienta lub Wizażysta INGLOT zostanie przekierowany do danego działu, na samym dole okna chatu wyświetli się wiadomość „Używanie chatu wiąże się z akceptacją regulaminu świadczenia usług drogą elektroniczną przez INGLOT”. Cały tekst jest hiperłączem, także po kliknięciu w niego przekierowuję nas na stronę https://inglot.pl/content/2-regulamin-sklepu
10. Warunki rozwiązywania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną:
a) Klient może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi drogą elektroniczną określonych w pkt. 4 a i b w każdym czasie, bez konieczności podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, przez przesłanie INGLOT za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@inglot.pl albo w formie pisemnej na adres pocztowy INGLOT wskazany w pkt 2 Regulaminu, oświadczenia zawierającego żądanie usunięcia swojego Konta Klienta i/lub otrzymywania newsletter podając adres poczty elektronicznej -adres e-mail- aktualnie zarejestrowanego w Sklepie internetowym. Klient w każdej chwili może zakończyć korzystanie z usługi live chat w sposób określony w pkt 4 c.
b) INGLOT może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi drogą elektroniczną przesyłając Klientowi oświadczenie o wypowiedzeniu umowy w tym zakresie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail podany podczas rejestracji z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia z ważnych przyczyn, do których należą przyczyny związane ze zmianami organizacyjnymi INGLOT, zmianami prawnymi, zmianami związanymi z zakresem i rodzajem świadczonych usług, zmianami dotyczącymi wymagań technicznych. INGLOT może zaprzestać świadczenia usługi live chat w sytuacji naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu.
c) Wypowiedzenie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną określonych w pkt. 4 a i b Regulaminu przez którąkolwiek ze Stron, jak również rozwiązanie umowy o świadczenie tych usług za zgodą obu Stron będzie skutkowało ich zablokowaniem, a w przypadku wypowiedzenia lub rozwiązania usługi Konta Klienta usunięciem Konta Klienta ze Sklepu internetowego lecz nie ma wpływu na prawa nabyte przez Strony przed wypowiedzeniem lub rozwiązaniem umowy.
11. Administratorem danych osobowych podanych przez Klienta jest INGLOT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Przemyślu przy ul. Lwowskiej 154, 37-700 Przemyśl, o kapitale zakładowym: 9 274 000,00 zł, KRS 0000164776; wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydział KRS; NIP:795-21-94-802;
Wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie jego danych osobowych następuje podczas rejestracji.
Pana/Pani dane będą przetwarzane wyłącznie w celu:
Pana/Pani dane osobowe mogą być przekazywane odbiorcom danych wykonującym usługi na rzecz INGLOT, podmiotom, którym INGLOT powierzyła do przetwarzania dane osobowe na podstawie umów oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
Posiada Pan/Pani prawo żądania od Administratora dostępu do danych, które Pana/Pani dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Posiada Pan/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych;
Posiada Pan/Pani uprawnienie do cofnięcia zgody udzielonej na przetwarzanie danych (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem).
Posiada Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego do spraw ochrony danych osobowych.
Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak ich podania może utrudnić lub uniemożliwić realizację złożonych zamówień.
Pana/Pani dane osobowe nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
12. Zmiana Regulaminu może nastąpić jedynie z przyczyn prawnych lub organizacyjnych. Informacja o zmianie Regulaminu będzie zamieszczona przez okres co najmniej 14 dni kalendarzowych na stronie sklepu internetowego INGLOT. Klienci będą powiadomieni o zmianie Regulaminu przez przesłanie na adres poczty elektronicznej (adres e-mail), podany w formularzu rejestracji, informacji o zmianie Regulaminu. Przesłanie Klientom informacji o zmianie Regulaminu nastąpi nie później niż na 14 dni kalendarzowych przed wejściem w życie zmiany. Zmiany Regulaminu będą obowiązywać od terminu podanego w informacji o jego zmianie, nie wcześniej jednak niż po upływie 14 dni kalendarzowych od poinformowania o zmianie. Zmieniony Regulamin będzie wiążący dla Klienta, który zarejestrował Konto Klienta w Sklepie internetowym. Klient, który nie zaakceptuje zmian Regulaminu powinien oświadczyć INGLOT - w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania informacji o zmianie Regulaminu – o wypowiedzeniu umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem, że usługi rozpoczęte przed wejściem w życie zmian są prowadzone na zasadach dotychczasowych.
13. Klient może składać reklamacje dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną :
a) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@inglot.pl lub
b) telefonicznie, dzwoniąc na numer + 48 16 678 02 10 od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 16:00 (opłata jak za zwykłe połączenie telefoniczne, zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego korzysta Klient).
Reklamacja powinna zawierać co najmniej następujące dane:
a) oznaczenie Klienta (w tym jego imię i nazwisko, adres pocztowy, adres e-mail, numer telefoniczny);
b) opis problemu będącego podstawą złożenia reklamacji.
Reklamacja zostanie rozpatrzona oraz Klient otrzyma odpowiedź o sposobie jej rozpatrzenia w terminie czternastu dni od daty jej otrzymania przez INGLOT.
Klient będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Rzeszowie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Uczestnik będący Konsumentem (w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego), ma również możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń w sporach dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług, korzystając z unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr.
14. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie odpowiednie zastosowanie znajdują przepisy prawa polskiego, w tym ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także innych obowiązujących przepisów prawa oraz postanowienia Regulaminu sklepu internetowego INGLOT.
15. Spory wynikłe na tle interpretacji lub wykonania Regulaminu będą rozstrzygane przez sąd właściwy według przepisów prawa.
16. Regulamin jest udostępniony nieodpłatnie na stronie internetowej www.inglot.pl w formie umożliwiającej jego pozyskanie, odtwarzanie, utrwalanie i wydrukowanie. Każdy może zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu.
*obowiązuje od 30.01.2016r.
Regulamin sklepu internetowego
I. PODSTAWOWE DANE
II. TOWAR I JEGO CENA
III. ZAWARCIE UMOWY
IV. PŁATNOŚĆ/DOSTAWA
a) Zamówienia poniżej 119 zł:
- Paczkomaty InPost 24/7: 7,90 zł
- Kurier DHL: 9,90 zł
- Kurier InPost: 9,90 zł
- Kurier DHL pobranie: 13,80 zł
- Kurier InPost pobranie: 13,80 zł
b) Zamówienia powyżej 119 zł:
- Paczkomaty InPost 24/7: 0 zł
- Kurier DHL: 0 zł
- Kurier InPost: 0 zł
- Kurier DHL pobranie: 3,90 zł
- Kurier InPost pobranie: 3,90 zł
c) Zamówienia powyżej 0,1 zł. odbierane w sklepie stacjonarnym: 0 zł.
V. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
VI. REKLAMACJE
- Grupa „a”
złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba że Sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Towar na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sklep albo Sklep nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy Sprzedaży, w jakiej wartość Towaru z wadą pozostaje do wartości Towaru bez wady. Klient nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży, jeżeli wada jest nieistotna.Jeżeli Klientem jest konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sklep usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Towaru do zgodności z Umową Sprzedaży w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sklep. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.
Jeżeli spośród sprzedanych Towarów tylko niektóre są wadliwe i dają się odłączyć od Towarów wolnych od wad, bez szkody dla stron obu, uprawnienie Klienta do odstąpienia od umowy ograniczone jest do Towarów wadliwych.
- Grupa „b”
Jeżeli sprzedany Towar ma wadę, Klient może żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo usunięcia wady. Sklep jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sklep może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową Sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową Sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów.
Wskazane powyżej uprawnienia mają co do zasady charakter równorzędny, co oznacza, że Klient ma możliwość korzystania od razu zarówno z pierwszej, jak i drugiej grupy uprawnień.
Klient będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Rzeszowie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Uczestnik będący Konsumentem (w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego), ma również możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń w sporach dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług, korzystając z unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr.
VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
VIII. WZÓR POUCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY
Prawo do odstąpienia od umowy
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Okres na odstąpienie od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w fizyczne posiadanie towarów lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w fizyczne posiadanie towarów.
Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas:
INGLOT Sp. z o.o., ul. Lwowska 154, 37–700 Przemyśl z dopiskiem „Sklep internetowy – zwrot”
o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa do odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia zamówienia (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy standardowy sposób dostarczenia oferowany przez nas), bez zbędnej zwłoki, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa do odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w początkowej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzili się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towarów lub do czasu dostarczenia nam dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi najwcześniej.
Proszę odesłać lub przekazać nam towary bez zbędnej zwłoki, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o swoim odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo towary przed upływem terminu 14 dni
Wzór formularza odstąpienia od umowy
Formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy pod adres: INGLOT Sp. z o.o., ul. Lwowska 154, 37–700 Przemyśl - z dopiskiem „Sklep internetowy – zwrot”
Ja/My* niniejszym informuję/informujemy* o moim/naszym* odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów: (lista towarów): |
|
Data zamówienia/odbioru: |
|
Imię i nazwisko/Nazwa/nazwisko konsumenta (-ów): |
|
Adres konsumenta (-ów): |
|
Podpis konsumenta (-ów): |
|
Data: |
|
* Niepotrzebne skreślić
*obowiązuje od 10.04.2019r.
Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj jako pierwszy informacje o promocjach, nowościach oraz niepowtarzalnych wydarzeniach. Dzięki subskrypcji będziesz o krok przed innymi.