Wysyłka i zwroty

Zasady wysyłki zamówionego towaru:

  1. Dostawy są realizowane w ciągu 3-4 dni roboczych od momentu otrzymania potwierdzenia wpływu płatności.
  2. Towar wysyłany jest na terenie Polski do Paczkomatów InPost i Punktów Obsługi Paczek DHL oraz dostawa Kurierem InPost, DHL.
  3. Zamówienia są realizowane od kwoty 1,01 zł brutto.
  4. Koszty transportu wynoszą następująco dla:
    1. zamówień przedpłaconych:
      • Paczkomaty InPost 24/7: 8,90 zł
      • Punkty Obsługi Paczek DHL: 9,90 zł
      • Kurier DHL: 10,90 zł
      • Kurier InPost: 10,90 zł
      • powyżej 149 zł brutto - za darmo
    2. zamówień pobraniowych:
      • Kurier DHL pobranie: 14,80 zł
      • Kurier InPost pobranie: 14,80 zł
      • powyżej 149 zł brutto - 3,90 zł

Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony. Standardowo paczka pakowana jest w firmowe koperty INGLOT / DHL / InPost.
Po otrzymaniu przesyłki prosimy o sprawdzenie, czy nie została ona naruszona podczas transportu.
Możesz na bieżąco sprawdzić status realizacji zamówienia. Jeśli podczas zamówienia założyłeś konto - status sprawdzisz po zalogowaniu się.

Zasady zwrotu zamówionego towaru:

Masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od dnia następnego po otrzymaniu zamówienia, bez konieczności podawania przyczyny. Wystarczy przesłać pisemne oświadczenie – możesz skorzystać z formularza dołączonego do przesyłki lub pobrać go ze strony internetowej sklepu tutaj.
       
Zwrotu należy dokonać w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia odstąpienia od umowy. Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa Klient. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Adres do zwrotów:
INGLOT Sp. z o.o.
ul. Lwowska 154, 37–700 Przemyśl
z dopiskiem „Sklep internetowy – zwrot”
       
Zwrot należności nastąpi nie później niż 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Środki zostaną zwrócone w ten sam sposób, w jaki dokonano płatności, chyba że wybierzesz inną, bezpłatną metodę. Jeśli sklep nie odbiera zwrotu osobiście, może wstrzymać się z refundacją do momentu otrzymania przesyłki lub potwierdzenia jej nadania.
       
Odpowiadasz za zmniejszenie wartości produktu, jeśli był używany w sposób wykraczający poza niezbędne sprawdzenie jego cech i działania.
       
Jeśli to możliwe, zwróć produkt w oryginalnym opakowaniu oraz z dokumentami dołączonymi do zamówienia, w tym fakturą VAT (jeśli była wystawiona).